про життя вірою... - 09.01.2012 -

Теми про владу, безлад і "тяжке" майбутнє.

Давно вже ці теми мене особливо не зачіпають. Але часом  таки стає страшно за себе і за сім’ю, типу: - «що воно має бути?»
І Господь мені каже в дух: - «Я не залишу! І чим важче буде, тим відчутнішою буде Моя Батьківська турбота!»
Мене тішать ці слова, бо в дусі моєму вони дуже переконливі. 
Слава Господу!

***
Коли мозок не здатен пояснити таємниці Бога, Його принципи і дії – значить не потрібно нічого пояснювати. Потрібно жити, прийнявши вірою ті таємниці за факт!

***
Про Авраама і жертву Ісака.

Ніколи Господь би не говорив Аврааму про ту жертву, якби Авраам не був готовим до тієї дії. Принести сина в жертву… що то були за стосунки і що то була за довіра? Перед цими подіями, скільки разів Авраам віддав себе в жертву? А Бог?

Жити вірою – це жити покладаючись на обіцянки Бога, не пояснюючи обставин.

Але щоб жити покладаючись на обіцянки Бога, потрібно знати й самі обіцянки, а також знати самого Бога!

Тобто жити вірою – це знову ж таки шлях і процес, весь зміст котрого лежить в особистих стосунках людини і Бога!

______________  
Частина визначення терміну "довіра" з Вікі:
Довіра є всього лише передбачення (prediction) покладання на якусь дію, яке базується на тому, що знає одна сторона про іншу.


Коментарі